wtorek, 25 lipca 2017

Poznaj Franka

Siema!
Dzisiaj, będąc na wsi, postanowiłam pójść porobić parę fotek LPS. Co prawda, trochę ,,chuda sesja", bo z tylko 3 figurkami, ale wyszło mi z 13 zdjęć ;). Dzisiaj zabrałam ze sobą:

Franka (#297) (Tak, ten z Littlest Clothes Shop, 3 część niedługo!)

Kris (#488) (Jedna z występujących w Littlest Clothes Shop)

Nerwus Jakiś? XD (#1941) (Fani simsów wiedzą, o co chodzi. Nie wymyśliłam mu imienia...)
Nie będę już gadać, czas na fotki!

Czas teraz na Kris.
Będzie chyba u mnie padać, bo lecą ciemniejsze chmury...

Kris chyba się zmęczyła 1 zdjęciem...

Dajmy jej odpocząć.
Koniec odpoczynku!


Okej... są wakacje.
I to tyle. Macie tu jeszcze zdjęcie z ,,Nerwusem Jakimś (?)". A, i jeszcze gif z Misty z Pokemon!.

Do zobaczenia!
~Azurill

4 komentarze:

  1. Ach, no ostatnio taka nieciekawa pogoda. U mnie też na zmianę pada, chmurzy się, grzmi, pada, chmurzy się, grzmi itd.

    Co do fotek to jak zwykle cudne <3

    Mogłabyś kiedyś zrobić sesję LPS inspirowaną Pokemonami. Myślę, że wyszłoby to całkiem fajnie ;) Nie pozostaje mi nic, tylko czekać^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten plan, albowiem tak za 2-3 dni przyjdzie mój wyczekiwany Nendoroid Red... :D

      Usuń
  2. Dołaczam się do pomysłu Galaxis^^ A ten Nerwus, to syn Mrocznego Kosiarza z simsów, więc jak wtajemniczona jestem :3

    OdpowiedzUsuń