sobota, 1 lipca 2017

Post powitalny

Witajcie!
Jestem Azurill, a na tym blogu będę dodawać zdjęcia figurek Littlest Pet Shop. Moje zainteresowania to przede wszystkim czytanie. Wertuję książki całymi dniami i nigdy się przy tym nie nudzę. Moje ulubione pozycje to seria Wojownicy i Elementia. Akcja tej drugiej rozgrywa się w mojej ulubionej grze - Minecraft. A propos na serwerach możecie mnie spotkać pod nickiem DiamondTigera! Lubię też rysować, pisać opowiadania.  Poza tym fascynuje mnie japońska kultura i tematyka Pokemon. Mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać! 😉 Zapraszam do komentowania ^^.














7 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia 💕 Widzę, że talent masz jak siostra 😉
    Twój blog ciekawie się zapowiada. Czekam na następną notkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Ta krowa jest taka piękna ;^;

    OdpowiedzUsuń
  3. Weszłam na twojego bloga dzięki twojej siostrze! Będę zaglądać! Mój blog obchodzi już pierwsze urodziny! A oto link: www.puddilps.blogspot.com
    Zajrzyj, nie ugryzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej postów <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Ja też dopiero dołączyłam do blogowej społeczności. Więc powodzenia! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia i ciekawe scenerie ^^

    OdpowiedzUsuń