czwartek, 6 lipca 2017

Id藕my w teren

Siema! 馃惥
Jak wam mijaj膮 wakacje? Ja z siostr膮 sp臋dzamy je narazie na wsi. Dzi艣 pogoda dopisa艂a, w przeciwie艅stwie do dnia wcze艣niejszego (Co jaki艣 czas pada艂o, ale p贸藕niej zacz臋艂o la膰), wi臋c postanowi艂am wybra膰 si臋 na ma艂膮 sesj臋. Dzi艣 bohaterami sesji b臋d膮:
Koza #1952
Terier Szkocki #1598
Iguana #374
Krowa #2217
Nie b臋d臋 ju偶 nudzi膰, czas na zdj臋cia!





A tak z zupe艂nie innej beczki: wiecie mo偶e z bloga mojej siostry, 偶e chce ona kupi膰 sobie figurk臋 Nendoroid Joker? Ja postanowi艂am te偶 kupi膰 sobie nendoroid. Oczywi艣cie, ja nie kupi臋 Jokera. Wybra艂am figurk臋 postaci grywalnej w Pokemon: Red & Blue. Podobny do Asha, ale nie on ;)
Czasami mo偶e pojawi si臋 na blogu, wakacje s膮, to taka ma艂a figureczka z pokemonami 艂adnie b臋dzie wygl膮da膰 w trawie na ogr贸dku :D
To tyle w dzisiejszym po艣cie. Cze艣膰!

8 komentarzy:

  1. Tak, tak, id藕my w teren!
    A ja si臋 z domu praktycznie nie ruszam XDDDD
    艁adne zdj臋cia, a ta figurka to urocza jest (cho膰 nie przepadam za Pokemonami)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Cudne fotki 馃挄馃挄
    Kr贸wka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Cudne fotki 馃挄馃挄
    Kr贸wka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Cudne fotki 馃挄馃挄
    Kr贸wka najlepsza ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Zacne zdj臋cia. Szczeg贸lnie pierwsze <33

    OdpowiedzUsu艅